04/05/2026
EINDE VAN EEN HOOFDSTUK Zaterdag sloten we het seizoen af met een klein tornooi onderling en een heerlijke bbq. Een laatste samenkomst van het seizoen 25-26. Het was ook meteen de laatste keer voor Ruben Schildermans en Maarten Mathijs. Ruben, rasechte Loksbergenaar, gaat het volgend jaar een reeksje hoger proberen. Maarten gaat dichter bij huis voetballen.
Toch zetten we deze twee jongens even graag in the picture. Ruben die na jaren blessureleed eindelijk minuten, en belangrijker, plezier terugvond in het voetbal. Maarten die maar liefst 30 minuten enkel moest rijden, maar op korte tijd 'one of the guys' werd en enorm groeide de afgelopen twee seizoenen. Twee jongens die er vanaf het begin van ons project bij zijn en zeker gemist zullen worden. Op het veld zonder twijfel, maar vooral ernaast. Dankzij hun persoonlijkheden. Twee toppers die altijd terug welkom zijn. Twee KVL'ers! ⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪