23/11/2017
Zoals u wellicht weet is de organisatie van de Hoge Lage Torenloop dit jaar overgenomen door D.A.V. Kronos. Nadat Stichting Enschede Marathon de loop een aantal jaar georganiseerd heeft, zijn wij gevraagd om de loop over te nemen. In de afgelopen maanden is er met enorme toewijding en veel enthousiasme gewerkt aan de voorbereiding van de wedstrijd. Helaas is de tijd tussen de overname en de wedstrijddatum echter te kort gebleken en moeten wij u bij dezen mededelen dat de Hoge Lage Torenloop dit jaar niet zal plaatsvinden. Het inschrijfgeld zal dan ook niet geïncasseerd worden. Enkele formele zaken omtrent de wedstrijd bleken op deze termijn niet meer geregeld te kunnen worden. Dit hadden wij niet verwacht, aangezien de invulling van de Hoge Lage Torenloop ten opzichte van de afgelopen jaren niet veranderd is. We hadden ons er enorm op verheugd en vinden dit dan ook ontzettend jammer.