06/07/2022
Un cop finalitzats els Campionats de Catalunya de Rem que aquest cap de setmana s’ha disputat a L’Estany de Banyoles des de l’Associació de Rem la Rápita valorem molt positivament els resultats obtinguts per la secció de rem del CN la Rápita amb l’obtenció de 2 campions de Catalunya
Julio Vega i Jordi Alexandrescu en el doble sense cadets masculins i Kevin Pop en skif aleví masculí.
També hi tenim el 4 masculí de cadets formada per Julio Vega,
Jordi Alexandrescu,
Marc Arbó i
Ángel Labordeta que han quedat els quarts de Catalunya, al igual que el 4 femení de cadets formada per Anna Lledó
Angels Ventura
Ania Accensi
Marina Barberà.
El doble scull cadet masculí format per Julio Vega, Jordi Alexandrescu també en quarta posició
El doble scull aleví masculí també en quarta posició format per Martí Navarro i Kevin Pop
I finalment el 4 aleví masculí en quinta posició format per Martí Navarro, Julen García, Joel Albacar, Arnau Vega.
Volem destacar el Treball i esforç realitzat per la totalitat dels remers Rapitencs ja que tret de 2 embarcacions que van quedar fora de les finals i quatre en final B, la resta de les 17 regates de diferentes modalitats en les que vàrem competir es van classificar en final A, cosa que encara destaca més els resultat Dels nostres 15 remers
*Juvenil*
Pol Sánchez
*Cadets*
Anna Lledó
Angels Ventura
Ania Accensi
Marina Barberà
Julio Vega
Jordi Alexandrescu
Marc Arbó
Ángel Labordeta
*Infantil *
Iker Cucala
*Alevins*
Martí Navarro
Julen García
Joel Albacar
Arnau Vega
Kevin Pop
Magnífica tasca tant dels nostres remers com la dels entrenadors Roman Popovich i Joel Valor