03/06/2021
SELAHATTİN EKİCİOĞLU: ZİRVEDE OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ...
Belediye başkanı Selahattin Ekicioğlu gündemde dolaşan konular üzerine açıklamalarda bulundu. Ekicioğlu Altınordu futbol kulübü ile yapılacak olan işbirliğinin A takım düzeyinde olmayacağı, altyapı tesislerinin oluşturulması konusunda olacağını kesinlikle bir pilot takım olma durumunun söz konusu olmadığını ifade etti. Bu işbirliğinin tesislerin teknik anlamda donatılması, kulüp kültürü ve vizyonunun geliştirilmesi, Güneykent'e altyapı oyuncularının kalabileceği futbol ve eğitim öğretimin aynı anda sürdürüleceği, altyapı oyuncularının yapılacak tesislerde kalabileceği bir alanın oluşturulmasının planlarını yaptıklarını söyledi. Bütün taraftarlarımızın içi rahat olsun yine gurur duyulan bir takım olacağını ve yönetimin aynen devam edeceğini ifade etti.
KIRŞEHİRSPOR taraftarları olarak bu projenin sürdürülebilir futbol ekonomisi açısından çok değerli olduğunu düşünüyoruz...
Haber: Kırşehirspor-Medya