03/05/2019
HER ŞEY BİTER DOSTLUK BAKİ KALIR!
Bu seneki turnuva Yeniler Eğdemir arasında oynanan ve kıran kırana geçen bir maçtan sonra dostluk görüntüleriyle birlikte böyle sona erdi. Başta Eğdemir Yeniler ve Koynoba olmak üzere tüm takımlara teşekkür ederiz.
Hamzabey olarak kısıtlı kadromuzla da olsa dostluk adına bu organizasyonda yer almaktan gurur duyduk. 4 senedir yer aldığımız bu organizasyonda 2 senedir teknik direktörlüğümüzü yapan ve maddi manevi destek olan Mustafa Yiğite de bu vesileyle teşekkür ederiz.
Ayrıca desteklerinden dolayı Yaşar Şene ve Halilibrahim Kahramana da teşekkür ediyoruz. Zaten turnuva komisyonundan aldıkları pilaketle de onurlandırıldılar.
İşin içine girmeden sadece eleştirmeyi bırakıp, birlikte hareket etmeyi başarıp, eskiden olduğu gibi, profesyonel top oynanan takımları dahi yenen, maçı videoya almaya gelen takıma kamera kapattıran bir takım olabilmek umuduyla 😊😊
Ama her şeyden önce dostluk... HER ŞEY BİTER DOSTLUK BAKİ KALIR!