18/05/2022
Sevgili takipçim kendine sevgi ve saygı ve bir sporcunun disiplini ile inanılmaz bir dönüş yaptı. Seni alkışlıyorum, harika kadın 👏
Hikayesini kendisi anlatıyor:”Ben Merve Yıldırım. 18 senedir profesyonel voleybol oynuyorum. Eczacıbaşı, Karşıyaka, İzmir ve Bursa takımlarında voleybol hayatımı profesyonel anlamda sürdürdükten sonra talihsiz sakatlıklar yaşadım. Pandemi süreciyle birleşen sakatlık döneminde hem fizyolojik hemde psikolojik anlamda zor dönemler geçirdim. Bu duygusal boşluğa yenik düşüp sağlıksız beslenmeye ve kilo almaya başladım. Sağlıksız beslendiğim dönemler gün içerisinde çok az su tüketip, fastfood ve hamurişi yemeye yöneldim. Tüm bu yiyecekler yaşadıgım sakatlık sonucu oluşan duygusal boşluğa, yalnızlığa ve sabırsızlığa anlık iyi gelsede profesyonel sporcu olmanın getirdiği suçluluk duygusunuda gün içinde bana hissettiriyordu. Çok şükür ki bu suçluluk duygusu aynaya her baktıgımda beni dirtmeye başladı. Kendime yakıştıramadım bu hayat tarzını ve aldıgım onca kiloyu. Dediğim gibi bu kadın ben değildim. Ve tüm bu yaşadıklarım için kendime yüklenmek yanlıştı. Herkesin hayatında inişler ve cıkışların olduğunu hatırlamaya başladım ve olumsuzluklara ck fazla anlam yüklemeden, hayatın bir parçasıymış gibi düşünerek bu duygusal boşluğu kendi kendime yaratmaktan vazgeçmeyi tercih ettim. Aslında kilo vermeye kendim karar verip bu zaferi kendim seçtim. Motivasyon şeklim ise sağlıksız beslenmenin anlık mutluluktan başka acıklaması olmadıgı ve kendimize yaptıgımız bir büyük kötülüklerden biri olduguna inanma idrakıydı. Yemek yemenin sonu yoktu. Bende çözümü sağlıklı beslenmeyi, ufak tefek kaçamaklar yapsakta o günleri tolöre ederek hayatıma devam etmem gerektiğine karar vermekte buldum. Ve 7 ayda gerek sizin yaşam tarzınızdan ilham alarak gerekse kendi profesyonel sporculuğumun disiplini ile 25 kilo verdim :) Motivasyon şekliniz, ilhamınız, ilginiz ve tüm içerikleriniz için sizlere teşekkür ediyorum Squatgirl ♥️.”