12/05/2026
Uzun bir planlama sürecinin ardından İstanbulMarka Spor Kulübü olarak sporcularımızla birlikte T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı Ata Sporları Merkezi'nde faaliyetlerimize başlamış bulunmaktayız.
Öncelikle bu güzide tesisi Küçükçekmece ilçemize kazandıran Gençlik ve Spor Bakanımız Sayın Osman Aşkın BAK'a şükranlarımızı sunarız.
Ayrıca, bu güzide tesisi kullanımımıza açan, ilgi ve güvenini esirgemeyen, sporun ve sporcunun destekçisi Küçükçekmece İlçe Spor Müdürümüz Sayın Fatih Güven ve kıymetli tesis amirimiz Sayın Neşe Öngören Hanımefendi'ye, yasal prosedürlerin eksiksiz şekilde tamamlanması için her zaman yanımızda bulunup bize yol gösteren Küçükçekmece Kulüpler Birliği Başkanımız Sayın Seymen Gençtürk ve Bezirganbahçe Spor Kulübü Başkanımız Sayın Hayati Yolcu'ya, yönetimimiz, üyelerimiz, sporcularımız ve velileri adına teşekkürlerimizi bildirmekten mutluluk duyuyoruz.
Zeki, çevik ve ahlaklı sporcular yetiştirmek amaç ve motivasyonuyla çalışmalarımıza devam etmekten gurur duyacağız. Hep birlikte nice başarılara...
🇹🇷🏹🎯