22/04/2017
Peki, kilo vermek için neler yapıyorsun? Sana birkaç sorum var:
🍉Yemeklerinde ne kadar tuz ve ne yağı kullanıyorsun?
🍉Uyanınca bir büyük bardak suyunu içip kahvaltı yapıyor musun?
🍉Asansör mü yoksa merdiven mi tercih ediyorsun?
🍉Evinde yürüyüş yapıp dans ediyor musun?
🍉Elin tatlıya uzandığında "benim bir hayalim var" deyip geri çekiyor musun?
🍉Börek, kek, pizza görünce kendini frenliyor musun?
🍉İrade ve disiplinin kimseye doğuştan verilmediğini, tekrar tekrar yaparak kazandıklarını biliyor musun?
🍉Çayının, kahvenin yanında büyük bardak su içiyor musun?
🍉Gece acıkınca bitki çayı, süt, yoğurt veya küçük bir parça haşlanmış tavuk göğsüyle nefsini sakinleştiriyor musun?
🥒Bunları neden mi yapacaksın? 🥒
🍓Aynaya bakınca kendine kızmamak için.
🍓Kilo verenleri veya hep ince olanları görüp kıskanmaman için.
🍓Çevreye "ben kilolarımla barışığım" deyip kıyafet deneme kabininde hep küçük gelen beden ölçülerinde kendinden nefret etmemen için.
🍓Şimdi ve gelecekte hayat kalitesini düşüren hastalıkları yaşamamak için.
🍉Eşinden, çevrenden, ailenden kilolarınla ilgili söz duymaman için.
🍋Ve tüm bunlar senin ağzına, eline, kalbine ve ayaklarına bağlı 🍋 💖