09/02/2026
Ladik Belediyespor Maçı Sonrası
Başkanımız Mahmut Özyılmaz’ın Açıklaması :
Bugün oynadığımız Ladik Belediyespor maçında, hakem dörtlüsünün kötü yönetiminin kurbanı olduk.
1 golümüzü ofsayt gerekçesiyle yok sayan, rakibimizin 2 bariz kırmızı kartını es geçen ve özellikle 1-0 önde başladığımız maçın ikinci devresinde bize karşı kolay gösterilen sarı kartlar; son olarak da olmayan bir faul ile 80. dakikada duran toptan kendi kalemize attığımız golle kaybedilen 2 puanın üzüntüsünü yaşıyoruz.
Ama daha önce nasıl bahanelerin arkasına sığınmadıysak, yine öyle yaparak bundan sonraki maçlarda 2. golü bulmak için daha çok çabalayacağız.
Bu alınan sonuçla kimse beklemesin ki ligin sonunda hedeflediğimiz play-off hedefimizden uzaklaştık. Daha önce de geçirdiğimiz kötü günlerde camia olarak, birbirimize olan sevgimiz ve inancımız sayesinde nasıl ayağa kalktıysak, yine aynı inanç ve birliktelikle önümüzdeki maça hazırlanacağız.
Ben şahsım adına, en kötü günlerde bile bu takıma olan inancımdan vazgeçmedim. Çünkü ben aslan yürekli, sahada sonuna kadar mücadele eden bir futbolcu grubuna ve işinin ehli olan bir teknik heyete sahibim.
Sinopspor Kulübü olarak gösterdiğimiz bu büyük mücadelede, tribünlere gelerek takımımıza destek veren tüm taraftarlarımıza teşekkür ediyoruz. Ancak sahada bu kadar büyük bir emek ve mücadele varken, tribünlerde hâlâ arzu ettiğimiz doluluğu görememek bizleri üzmektedir.
Son olarak, bu zamana kadar takımımıza destek olan herkese teşekkür ederken; şehrimizin en büyük markası olan Sinopspor’umuza, taşıdığımız bu büyük ve onurlu yüke ortak olmayanlara çağrımdır:
Bizler yönetim olarak bu zamana kadar yükün büyük bir bölümünü karşılarken, sizler vaat ettiğiniz destekleri yerine getirmek için neyi bekliyorsunuz? Bugün değilse ne zaman?
Bizler gerekirse kendimizden vazgeçeceğiz; ama sahada, kulübede ve soyunma odasında canını dişine takan teknik heyetimiz ve oyuncularımızın, alın teriyle ortaya koyduğu emeklerini asla görmezden gelmeyeceğiz.