29/04/2026
Bayburt Monarşi Taraftar Derneği tarafından düzenlenen organizasyonda, Bayburtspor Kulübü Başkanı Bünyamin Yazoğlu, amatör spor kulüplerinin temsilcileri ve basın mensupları bir araya geldi. Şehirdeki spor kültürünü geliştirmek ve kulüpler arası dayanışmayı artırmak amacıyla düzenlenen yemekte, Bayburt futbolunun geleceği masaya yatırıldı.
Birlik ve Beraberlik Vurgusu
Organizasyonun ev sahipliğini yapan Taraftar Derneği yetkilileri, yemeğin temel amacının sezon sonu yaklaşırken kırgınlıkları gidermek ve Bayburtspor etrafında kenetlenmek olduğunu ifade etti. Dernek temsilcileri, Bayburtspor Kulübü Başkanı Bünyamin Yazoğlu’nun şehre gelerek önemli bir sorumluluk üstlendiğini belirterek, tüm amatör branşların ve genç sporcuların bu birlikteliğe ihtiyaç duyduğunu dile getirdi.
Amatör Kulüplerin Geleceği Konuşuldu
Programda konuşan Bayburtspor Kulübü Başkanı Bünyamin Yazoğlu, amatör liglerin tamamlanmak üzere olduğunu hatırlatarak önümüzdeki sezonun planlamasına dair mesajlar verdi. Yazoğlu, "İnşallah gelecek sezonda Bölgesel Amatör Lig (BAL) ve diğer liglerde şehrimizi sadece Bayburtspor olarak değil, tüm kulüplerimizle birlikte daha ileri noktalara taşıyacağız." dedi.
Bayburt Haber