12/06/2018
Sevgili Arkadaşlar,
Sizlerle spor yapmaktan çok keyif aldım. Gelip katıldığınız için çok teşekkür ederim. Yaz boyunca ara vermeye karar verdim yani yazın ders vermeye devam etmeyeceğim. REFİT’in daha çok reklamını yapmak ve daha çok katılımcıya ulaşmak istiyorum. Sonbaharda, okul başladıktan sonra, derslere kaldığımız yerden devam etmeyi planlıyorum. Herkese iyi tatiller dilemek istiyorum. Güçlü ve sağlıklı kalın!☺💪🏻❤
YARIN AKŞAM SON DERSİMİZ VAR! Saat 5:30da sizi bekliyorum 😀