13/04/2026
Riktigt så här här grönt är det inte än! Men nu är banan öppen för säsongen! Det är inte helt torrt överallt än men i spelbart skick. På några hål på röd slinga är det harvat och där kan det vara lite geggigt.
Kiosken och toaletten är dock inte öppna än. De öppnas först i maj då det dessutom kommer lite uppdateringar på banan! Betalning antingen via Swish eller Sweetspot (där även säsongskort köps)