Fyslabbet powered by Mantra Sport

Fyslabbet powered by Mantra Sport Kontaktinformation, kartor och vägbeskrivningar, kontaktformulär, öppettider, tjänster, betyg, foton, videor och meddelanden från Fyslabbet powered by Mantra Sport, Gym/Fitness Center, Dragarbrunnsgatan 32, Uppsala.

29/10/2015

Fortfarna de kanske ingen som är här. Men jag är på plats kl 0645 imorgon...

22/10/2015

Hooohoo!!! Någon hemma här? Länge sedan nu.

Fyspass imorgon bitti kl 0645-0745. Någon som är sugen?

06/12/2013

Tack hela gänget för denna säsongs fredagsträningar! Se till att hålla formen under Jul och Nyår så ses vi i januari för nya påhitt.
/Anton, Martin, Fredrik

PS Har du svårt att hitta motivation när du tränar ensam? Varför inte titta in hos våra samarbetspartners Campus1477 eller Actic! Eller på Mantra Sports nya anläggning i Sommarro som har allt för dig som siktar på Klassikern eller någon konditionsidrott. DS

05/12/2013

Ny fredagsträning imorgon, vi kör inomhus men på Campus 1477 Blåsenhus. Ingen kostnad, men föranmäl dig gärna här!

26/11/2013

Vänner!! Vi kör en repris på fg fredag! Dvs vi är på Centralbadet och inomhus. Upplägget kommer bli liknande som fg fredag.

Anmälan är obligatorisk. Icke medlemmar kan behöva betala en 50-lapp!

Vågar du?

23/11/2013

Långlöpning imorgon vid 14 tiden? Ngn som är sugen? Ca 17-20km i 5.00 tempo.

20/11/2013

Vänner!!! Både nya och gamla! På fredag kör vi en favorit i repris.

Ombytta (inomhuskläder) och klara på CENTRALBADET kl 0630. Det blir ett hårt och skönt pass i sann 2012 års anda. Dvs löpning på band, fys i grupp/stationer och traditionell trapplöpning.

Anmälan nedan. Är obligatorisk.

15/11/2013

Söndag!!! Spinnig, egoAnton, hög volym o race. Centralbadet kl 14. Häng med mig. Kom igen

14/11/2013

Så där då, då var det snart fredagmorgon igen. Samling 06.30 vid Campus Blåsenhus som vanligt. Lite mix av löpning, styrka och kompisfys. Mycket välkomna allesammans :-)

02/11/2013

Simning och spinning imorgon. Runt 13/14 tiden på Centralbadet. Någon som vill göra mig sällskap? Säg bara till...

01/11/2013

Here comes the pain. Tack för riktigt bra pass i morse. Backe, jogg, fys och galna grodhopp.

Meddela gärna hur ni mår.

Ok. I väg på resa igen. Börjar bli väldigt less på att missa fredagspassen - men jag kommer igen och lovar att jag fuska...
23/10/2013

Ok. I väg på resa igen. Börjar bli väldigt less på att missa fredagspassen - men jag kommer igen och lovar att jag fuskar på min kant.

Det blir Fredrik som tar hand om Er nu på fredag.

Med tanke på mitt ryska ursprung och min insikt i Fredriks oerhörda tycke för armhävningar så har Fredrik lovat att avvika från uthållighetskonceptet på fredag och köra lite gympa med Er. Övningarna har han hämtat från videon.

Lycka till önskar
Anton Zelikman

http://vitaminl.tv/video/132

Click to watch the video and write a comment

Adress

Dragarbrunnsgatan 32
Uppsala
75320

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Fyslabbet powered by Mantra Sport postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Fyslabbet powered by Mantra Sport:

Dela