05/04/2026
Under påsklägret i Östersund gick årets första Dan gradering av stapeln. Klubben har förärats av en ny shodan, 1 Dan, svart bälte. Stort grattis Sempai Thomas Hedberg som efter många års idogt tränande äntligen tog steget.
Graderade gjorde även Philippa Odenbring till 1 kyu, Arvid Viketoft till 1 kyu, Matilda Viketoft till 2 kyu och Ida Smedberg till 6 kyu.
Stort grattis till mycket välförtjänta grader allihop!
Klubben är mycket stolt över er!! ❤️❤️❤️