08/01/2023
Hej allihopa!
Hoppas ni har haft en härlig jul och nyår! Nu kör vi igång med vårterminen!
Vuxengruppen kör igång måndag 9/1 och barngruppen 11/1. Samma träningstider som tidigare. Dvs:
Barngruppen onsdagar kl 18-19.
Vuxengruppen måndagar kl 18-19:30 samt onsdagar kl 19-20.
Några elever ska delta på uppsamlingsgradering nu i januari, jag kommer prata med dem det gäller och så bestämmer vi ett datum som passar. Nybörjarintag från och med 1a februari!
Vi ses!