hälsohuset

hälsohuset Kontaktinformation, kartor och vägbeskrivningar, kontaktformulär, öppettider, tjänster, betyg, foton, videor och meddelanden från hälsohuset, Gym/Fitness Center, Timrå.

Sista passet för denna gång!!! Imorgon lördag 10-11 på Böle Skola
25/05/2018

Sista passet för denna gång!!! Imorgon lördag 10-11 på Böle Skola

Är ni redo? Böle Skola imorgon 10-11, det är där det händer 😊
18/05/2018

Är ni redo? Böle Skola imorgon 10-11, det är där det händer 😊

2 dagar kvar ‼️WORK lördag kl 10-11 på Böle Skola 🤸🏼‍♀️
03/05/2018

2 dagar kvar ‼️WORK lördag kl 10-11 på Böle Skola 🤸🏼‍♀️

Dags för sommarformen? Jag kör WORK som lite hjälp på vägen, dvs alla lördagar i Maj kl 10-11 på Böle Skola. Samma som v...
23/04/2018

Dags för sommarformen? Jag kör WORK som lite hjälp på vägen, dvs alla lördagar i Maj kl 10-11 på Böle Skola. Samma som vanligt-ingen anmälan bara kom och kämpa , vi delar på hyran a 200kr/tillfälle och jag får bestämma övningar och upplägg. Och skrika 😬 Ses vi? Lör 5/5, 12/5, 19/5 och 26/5 10-11 //Cickis.

Jaha hörni, hösten är på intågande, semestrarna är slt och vi är tillbaka i vardagen. Jag har försökt att hitta motivat...
06/09/2017

Jaha hörni, hösten är på intågande, semestrarna är slt och vi är tillbaka i vardagen. Jag har försökt att hitta motivationen att dra igång WORK men den finns inte, har inte ett dugg lust med något annat än egen träning just nu. Min drivkraft har alltid varit att göra det som är roligt och just nu känner jag inte så. Nä jag tror det är dags för dom yngre, snabbare, och starkare att ta över nu 💪🏻 Önskar er hursomhelst en bra träningshöst där Yoga med Lena på Pangea, Korpen, Etic och Shape finns kvar med bra utbud, grymma instruktörer och roliga, tuffa pass 💕/Cickis.

Nu tar WORK semester, önskar er alla en skön sommar 🌞/Cickis
07/08/2017

Nu tar WORK semester, önskar er alla en skön sommar 🌞/Cickis

Vi kör och avslutar säsongen idag på Böle Skola. Ses kl 10.00 😊
05/08/2017

Vi kör och avslutar säsongen idag på Böle Skola. Ses kl 10.00 😊

KANSKE sista passet innan semester imorgon 10-11! Är det regn och åska imorgon så ställer jag in, är det uppehåll så kör...
04/08/2017

KANSKE sista passet innan semester imorgon 10-11! Är det regn och åska imorgon så ställer jag in, är det uppehåll så kör jag! Kolla fb och instagram imorgon bitti, senast 08.30 meddelar jag😊 OBS! Passet är nu inställt några veckor , nu får ni vila och må gott (eller nåt)

WORK imorgon på Böle Skola 19-20, sista veckan och näst sista passet innan uppehåll och semester! Passa på, sedan blir d...
31/07/2017

WORK imorgon på Böle Skola 19-20, sista veckan och näst sista passet innan uppehåll och semester! Passa på, sedan blir det bara en massa vila 😉

WORK imorgon 10-11, vi kör i sol, moln, ur och skur , skippar ursäkter och gör oss förtjänta av lördagsmys  🍓🍏🍌
28/07/2017

WORK imorgon 10-11, vi kör i sol, moln, ur och skur , skippar ursäkter och gör oss förtjänta av lördagsmys 🍓🍏🍌

Tisdag och WORK 19-20. Vädret kunde se bättre ut men vem tjänar på ursäkter 😉? Nej, varken väder eller semester är en ur...
24/07/2017

Tisdag och WORK 19-20. Vädret kunde se bättre ut men vem tjänar på ursäkter 😉? Nej, varken väder eller semester är en ursäkt, tänk istället "sommaren 2017 byggdes denna vackra kropp" 💪🏻😋

Adress

Timrå
86136

Telefon

+46702238308

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när hälsohuset postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela