04/03/2024
Hej alla brukspadlare.
Några av er kanske redan har hört nyheten att vi tyvärr efter en lång fight inte hade några val än att ansöka om konkurs.
Under dagen idag har vi suttit i möte med konkursförvaltaren och beslutat att han kommer driva vidare verksamheten under hela mars.
I slutet på mars tas det nytt beslut om han väljer att ha öppet längre.
Angående abonnemangen så kommer inga abonnemang förnyas. Alla som har betalat kan fortsätta spela som vanligt sin betalda period.
Vi vill passa på att tacka alla er som har kommit och spelat och haft kul under dessa åren.
Det har varit en ära att lära känna många nya ansikten.
Mvh
Sura Padelcenter