09/10/2025
Sen uppdatering, men i somras anlitades S.T.I.G av som medarrangör och banchef för SWE Cup i Enduro 😃
Superhäftigt att få Sverige-eliten till Sunne för att bland annat köra Gyda, som var grunden och starten för företaget 2021.
Det var en kul men tuff utmaning! Många mil avverkades med banprepp, bandning och skyltning. Är dock väldigt nöjd med resultatet av vad gruppen fick, med tanke på att det var första gången!
Under tävlingsdagen anlitades också S.T.I.G av som extrafotograf, superkul! 📸
Stort tack Sunne Ski & Bike och Karl&Moa för förtroendet!
Extra stort tack till:
* Harold på för hjälp med bandning.
* Eleverna på för banprepp
* för tävlingskartan
* med sin stora erfarenhet som arrangör
* &
🙏
&bike