11/03/2024
Konditionsfenomenet tackar för sig!
🤔Efter en rätt lång betänketid har jag landat i att avsluta min enskilda firma ”Konditionsfenomenet”, efter ca 11 år! Den har givit mig så mycket. Förutom att det till och från har varit ett deltidsjobb, så har den givit mig glädje, inspiration, nya kunskaper inom ekonomi och marknadsföring, nya träningsformer, och framförallt en hel hög med nya likasinnade vänner och till och med vänner för livet🙋🏼♀️. Är så tacksam för dessa år🙏!
Vill framförallt tacka alla mina kunder och samarbetspartners:
🏃🏼♂️Nouryon/Akzo Nobel som stått ut med mig som coach i flera år, i Bredsand och på Södra berget. Med och utan skidor.
🍼Tjejerna med barnvagnar och bebisar vid Sidsjön.
🏃🏼♀️Lunchlöpargänget vid Selångersån och Tonhallen.
⛷️🏃🏼♂️🏃🏼♀️Alla som tagit PT lektioner på Södra bergets skidspår och runt Sidsjön med omnejd. I löpning eller på skidor.
⛷️Skidgruppen, som sista 2 vintrarna verkligen varit en succé. Att träna intervaller på skidor i grupp verkar poppis!
💪Alla som stått ut med alla Skidgångspass under höstarna i alla möjliga backar kring Sidsjön och Södra berget. Och jag TROR att jag faktiskt har bidragit till en ny het träningsform här i Sundsvall🔥😉.
🏋🏼♀️🏊🏼♀️
Sommarträningsgängets tidiga morgonpass med löpning vid Sidsjön, gympa i gröngräset och trappträning vid Fagerdalsparken, styrka i utegymmet Hantverksparken och framförallt morgondoppen EFTER passen💦.
📻P4 Västernorrland som lät mig vara deras träningscoach i radio under en period.
💃Göteborgsvarvet som hade med mig som en av deras 3 ”profiler” inför loppet (tillsammans med Clara Henry och Rickard Olsson😀)
👩🏼🏫Skidförbundet som trodde på mig som Skidcoach och utbildare.
💰FORMA jurister och ekonomer som på ett smidigt sätt hjälpt mig med bokföringen.
💫Södra berget och Sundsvalls kommun som alltid levererar toppklass på spår👌.
👉Nu blir det ännu mer tid för mig själv, mina nära och kära och ha friheten att göra vad jag vill, när jag vill, både hemma och såklart i mitt fjällparadis där jag trivs som bäst🗻!
Fortsätt träna och må bra. Jag tror mycket på variation, uteträning och träning i grupp, så har du svårt att komma ut och iväg, gå ihop med ett gäng och peppa varandra!
Inom kort stängs Facebooksidan och min företagsmail ner, men vi kommer garanterat att ses i spåren och backarna framöver så då tar jag gärna en pratstund.
Kram🤗