15/06/2026
Komet Open 2026🏸
Stockholms sista tävling för säsongen är nu avslutad
Komet hade många vinster och vi är otroligt stolta över alla. Vi är extremt tacksamma för alla coacher och föräldrar som hejade🎉
Ett stort grattis till Ludvig Argell som vann HS A efter många jämna matcher. Vi gratulerar även Aadvika som trots sin unga ålder tog DS A guld. Grattis till alla som tog medaljer🥇🥈🥉 och bra kämpat allihopa!!!
Vi ses nästa säsong med den första komettävlingen redan första veckan i september, dessutom med det nya poängräkningssystemet.
Vi vill tacka för en bra säsong och vi önskar er alla en trevlig sommar!