31/05/2026
Imorgon ses vi på Stockholm Stadion 18.00!
Vi kör på med våra klassiska 15x400m p45. Många ser redan stora förbättringar och det är superkul.
🔥🔥
Vi är en längd- och rullskidklubb med särskilt fokus på långlopp som Vasaloppet. De bästa är riktigt bra men alla kan vara med.
Stockholm
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när POW // XC STHLM postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.