08/04/2024
Lunchfysen kickar igång igen- kom och testa på!
🔸På onsdag 10/4 kör vi på Vintervikens utegym.
🔸Tid 11.45- 12.30
🔸Ett varierat & effektivt pass med styrka, kondition och rörlighet. Alla nivåer kan vara med, från nybörjare till träningsvan. Ej anpassat för nyblivna mammor, en sådan klass kommer
🔸Pris 150kr
🔸 Anmäl dig senast tisdag kl 11.30 genom att maila [email protected]
Hoppas ni är taggade på träning och endorfinkick i vårvädret. Bjud gärna med vänner, familj & kollegor!
Välkomna!