21/02/2020
Hej!
Vi är lite kort om folk till pay&jumpen imorgon och skulle behöva lite hjälp. Anhöriga som följer med någon som ska tävla och känner att dom har tid att hjälpa till inne på banan uppskattas. Om det finns någon frivillig som vill vara med hela dagen så skulle vi bli jätteglad! Alla som hjälper till får funktionärsbiljett som ger gratis fika!
Ryttare får gärna ha med sig hjälp in på framhoppningen!!