06/02/2026
Efter lyckade prova-på tillfällen fortsätter föreningens yngsta pojklag med sina träningar - och vi välkomnar fler barn att vara med! 🏑
👉 Pojkar födda 2017 och 2018.
Ta med ombyte, skor och vattenflaska.
Klubba och glasögon finns att låna.
📅 Tisdagar
🕝17:00-18:00
🏰 Perslundaskolan
————
Vi ser dessutom att ännu yngre barn är nyfiken på innebandy. Därför vill vi gärna starta upp ett nytt lag — men behöver fler engagerade ledare. Du behöver inte kunna allt från början, vi hjälper dig igång! 😀👍🏻
📲Kontakt: Linda 073-637 13 67