31/08/2025
Året 2013 där ALLT startade!
Premiär 13/7.
Vi hängde i folkparken, jagade förbipasserande för att få folk att bli intresserade av att komma på våra pass.
Tillbringade tid inne på Ingelsta shopping för att jaga ännu mer deltagare.
Hade pass på träningsmässa i Louis de geer
Flyttade in på Nordic Wellness vintertid.
Vi sprang på himpafälltet, borgsmo och arrangerade event på stridshinderbana på Kvarn.
Flyttade till Norrköpings camping och blev en del av Worldclass / Crossfit Norrköping.
Massor av pool-ups på Himmelstalundsbadet.
Coachat på träningsevent för flera hundra deltagare.
Coach på träningsresa till Portugal.
Arrangerade tävlingar.
Tränade fotbollslag, handbollslag, rugbylag, hockeylag.
Blev en del av som också är slutdestination för Summerparkhiit.
Idag 31/8 håller jag mitt absolut sista pass i SPHIIT regi, jag blir nu helt och hållet en del av alla grymma coacher på smashfit.
Så av hela mitt hjärta vill jag tacka ALLA som varit med på den här resan under de här ”senaste” 12åren ❤️ TACK!
Och ni som verkligen vill fortsätta att hänga med mig ser också till att bli en del av smashfit såklart ☺️.
Jag ser fram emot en grym framtid med mycket träningsglädje och roliga event.
Och ni som vill följa mig/privat och träning så finns jag på 👉 .j_rvinen
Coach/ T