03/06/2026
Vilken fin avslutning vi har haft i karateklubben! Under kvällen fick både barngruppen och seniorgruppen (65+) ta emot diplom och bälten efter väl genomförd gradering.
Ett extra stort grattis till vår seniorgrupp, som genomförde sin allra första gradering – en riktigt rolig och inspirerande milstolpe för klubben!
Nu väntar ett välförtjänt sommarlov. Njut av ledigheten, vila upp er ordentligt och ta hand om er – men glöm inte att träna lite också inför höststarten. Vi ser redan fram emot att ses igen efter sommaren!
Osu!