Next Gym Molkom

Next Gym Molkom Öppet alla dagar 05-22

1 Månad 299kr
3 Månader 850kr
12 Månader 2950kr
Pensionärer, 199kr/månad.

Insläpp av icke medlemmar resulterar i omedelbar avstängning utan återbetalning.

28/04/2026

Hallå mina vänner, jag har skjutit på det här meddelandet länge nog.

Jag kommer inte sälja några årskort som sträcker sig längre än februari 2027 då det finns en överhängande risk att jag kommer lägga ner, främst på grund av likviditetsproblem.

Det har funnits några kronor över varje månad som har gått tillbaka i återinvesteringar till gymmet men jag har under alla år fått stoppa in eget kapital för att stötta upp gymmet, de senaste två åren har det varit mycket otacksamhet från människor som tror att gymmet är en guldgruva och att jag sitter där nere och rullar tummarna, sabotage och fusk med medlemskap, det är helt enkelt inte roligt längre.

Som pricken över i:et blev jag anmäld till miljö & hälsa under våren och den lilla slanten som fanns kvar varje månad går numera till städbolaget som gör ett fantastiskt jobb.

Det kommer komma nya ställbara bänkar nästa vecka och jag ska klä om dynorna på maskinerna som är slitna, det betyder inte att framtiden ser annorlunda ut.

Jag kommer uppdatera epassi ikväll och ta bort 10 månaders perioden.

Det finns tusen anledningar till men jag behöver inte skriva en novell här, jag har fått till mig att gymmet anses vara samhällsviktigt för att göra molkom mer attraktivt för framtiden och stadsvisionen men handlingar väger tyngre än ord.

Det finns en pytteliten risk att jag fortsätter efter februari, isåfall kommer det vara stängt en längre tid för renovering så att jag kan rättfärdiga ett högre pris.

Att jag inte bara höjer priset idag är för att jag tror att jag är färdig och skulle jag sälja fler årskort så skjuter jag bara på nedläggningen hela tiden.

Ryggdunkningar och erbjudanden om hjälp undanbedes.

/Daniel - Next Gym

13/03/2026

En medlem la ifrån sig sin förlovningsring för några veckor sen, är det någon som har hittat den eller eventuellt lämnat in den till polisen så får ni gärna skicka ett meddelande :)

03/01/2026

God fortsättning mina vänner!

Passersystemet blev maxat i mellandagarna när jag nådde 1600 nycklar i systemet och det har själv raderat nycklar för att göra plats för nya, 96% av nycklarna i systemet var inaktiva så chansen att det skulle va fler drabbade än dom två jag redan hittat är väldigt liten.

Jag sitter o raderar alla som inte varit aktiva senaste 2 åren just nu så om det är några gamla medlemmar som vill dra igång igen så får ni gärna skicka en bild på brickan när ni skickar till mig 🤙🏼

31/07/2025

Gomöra! Det är eventuellt något på tok med passersystemet efter 8 år i offlineläge, ingen av ändringarna som gjorts i passersystemet i måndags sparades. Varken nya nycklar eller gamla som skulle förlängas sparades.

Jag tror att det är fixat nu men vi får se vad som händer, hoppas att det bara var en tillfällig bugg.

17/06/2025

Beställde en ny vajer till latsdragsmaskinen i söndags, tack till alla som skickat :)

🏴‍☠️
17/01/2025

🏴‍☠️

Bara några dagar kvar på året innan friskvården brinner inne, hör av er om ni vill ha hjälp med att lösa in bidraget ⛄️
28/12/2024

Bara några dagar kvar på året innan friskvården brinner inne, hör av er om ni vill ha hjälp med att lösa in bidraget ⛄️

04/12/2024

Dom som har bryt för friskvård imorgon får gärna höra av sig redan idag så att jag hinner fixa kvitton 🙏🏼

Ursäkta röran, micke kommer förbi idag och ska bila fram mer av elementen.
12/11/2024

Ursäkta röran, micke kommer förbi idag och ska bila fram mer av elementen.

17/10/2024

Tjingeling badring mina vänner, vi har haft besök av bovar och banditer under natten så vi blir utan musik i några dagar utifall att dom kommer tillbaka bättre rustade.

Har ni sett någonting så kan ni kontakta mig, karlstad kommun eller polisen. Dom lämnade gymmet runt 04 men har varit hos fler grannar i huset så jag vet inte vilken tid dom lämnade fastigheten.

/Daniel

09/10/2024

Godkväll! Kanske skulle ha förtydligat i tidigare inlägg att renoveringen kommer pågå till & från under fyra veckors tid, det är inget som direkt kommer störa verksamheten utöver det som händer imorgon.

Betongen i friviktsrummet ska bilas bort och bäras ut, gymmet är öppet som vanligt men det kommer va oväsen under de första timmarna på dagen. Ber om ursäkt för att det meddelas sent inpå, jag fick veta det för några timmar sen.

/Daniel

Adress

Stationsgatan 16
Molkom
66060

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Next Gym Molkom postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Next Gym Molkom:

Dela