19/06/2026
🔥 NØRDERIET 2.0 🔥
Nørderiet er tilbage.
Det her er ikke bare endnu en camp.
Det er for gymnaster, som elsker TeamGym.
For dem der stiller spørgsmål.
For dem der vil forstå detaljerne.
For dem der vil udvikle sig.
I løbet af sæsonen 2026-2027 er der mulighed for at deltage i 4 camps med fokus på TeamGym, udvikling og fællesskab sammen med gymnaster fra hele landet.
Vi skal nørde:
• Rytme og momenter
• Trampolin- og banespring
• Fysisk træning
• Mentaltræning
Du kommer til at træne med nogle af Danmarks dygtigste og mest dedikerede TeamGym-instruktører og møde andre gymnaster, der brænder lige så meget for sporten som dig selv.
Første camp afholdes på Vesterlund Efterskole fra fredag d. 30. oktober til søndag d. 1. november.
Mere information om tilmelding og de kommende camps følger snart.
Er du klar til at nørde TeamGym med os? 👊🔥