18/01/2020
Hej
Som bekant finns det en Discgolfbanan att tillgå i skogen runt Målevi!
Dessvärre behöver den mer underhåll än jag kommer hinna med i år då ett jobbyte står vid dörren.
Så tanken är att se om det finns några som kan tänka sig ingå i ett arbetslag? Säg två lag om 5-6 pers.
Det handlar om Max 2 tillfällen per lag.
Ingen jätteuppgift då vi ju bara har 10 hål.
Men vi behöver köra av vissa hål med röjsåg i takt med att skogen växer, plocka undan pinnar osv osv
Tänkte att vi kan börja med en stor träff, typ början på April, då ett nytt utkast behövs byggas och placeras. Ev flytta några andra utkast. Bygga hållare till hålkartor. Men är man många vid första träffen går det fort 😊
Kommentera eller skicka pm om du vill hjälpa till 🙏🏼
Tomas