24/12/2024
Hej allesammans,
Det blev en mycket fin avslutning på denna termin. Jag är så otroligt stolt över era barn & ungdomar, våra elever, vad de har utvecklats, mognat och kämpat. Ett stort grattis till er som fått ny färg på bältet, och er andra som tagit er ett steg vidare i er Bjj resa. Vi blickar framåt och strävar mot fortsatt utveckling nästa termin. Att få se hur vissa elever växt på ett personligt plan och blivit tryggare i sig själva är den bästa av gåvor jag kunde önskat som coach att få vara med och bevittna och kanske även ha varit med och påverkat.
Ett stort tack till House of Samurai AB för de vackra blommorna, gåvan och det fina kortet. Jag uppskattar det oerhört mycket! Särskilt tack till Monica, som genom åren har varit fantastisk och stöttande.
Ett enormt stort tack till er föräldrar som tillsammans ordnade en fantastisk fin gåva vars innehåll var noga utvalt med omsorg för att passa mina preferenser, ni är underbara! Jag blev rörd av det fina kort och ljus jag fick av en elev, tack! Vad mycket kärlek jag fick tillbaka.
Jag hoppas era barn och ungdomar också blev glada för sina handgjorda avslutningskort. Jag kommer att besöka House of Samurai i början på nästa säsong och gradera ett par tre stycken elever och hälsa på då och då under våren.
Jag kommer maila er föräldrar separat som har ett barn/ungdom som har ett kort att hämta upp om de önskar, som inte närvarade på avslutningen.
Hoppas föräldrar och barn får en välbehövd ledighet och lov. Vill avsluta med att önska er alla en God Jul & Helg, Gott nytt år 2025! ♥️
Bästa hälsningar
Sandra