05/10/2019
Det har varit tre roliga år med Luleå Icebug race! Vi kommer tyvärr inte fortsätta med tävlingen då vi nu satsar på Luleås nya klätterhall Luleå som förväntas öppna i februari. Jag hoppas vi ses där framöver!
Tack till alla som deltagit!