24/04/2026
💙 Tack för en fantastisk Wallviksdag! 💙
Bättre sent än aldrig – men vilken dag det blev!
En dag fylld av gemenskap och massor av härlig innebandy.
Stort tack till alla spelare som gjorde dagen så rolig – det är ni som skapar känslan i föreningen!
Tack också till alla ledare och föräldrar som ställde upp och hjälpte till under hela dagen – utan er hade det inte varit möjligt. 👏
Och till er i publiken – tack för att ni kom och tittade och hejade!
Det är verkligen kul att se hur klubben växer och vilken fin gemenskap som finns i Wallviks IK.
Vi hoppas att vi får se er alla igen nästa säsong – och kanske ännu fler!
Tack för en dag vi kommer minnas länge! 💙👏