21/12/2021
Dela och sprid, tagga alla dina padelvänner :D
Smit iväg från julstöket som en riktig Padeljunkie och spela padel ett par timmar lagom till att hinna med lite glögg och pepparkakor innan Bingolotto startar :D
Ljungby Padelcenter öppnar sin nya hall bredvid Dollarstore på Nyponvägen och kör en Americano öppen för alla! (Americano, kort turnering där alla möter alla, nybörjare som proffs)
Följ länken för att anmäla dig :)
Glöm oxå inte att anmäla dig till 24H cupen som körs 7 jan och avslutas med en padelfest på Harrys
Gör även som oss, anmäl dig och stötta lokalt med att spela seriespelet i den nya hallen som bla. har en centercourt, en singelbana, högt i tak och de modernaste banorna/belysning marknaden har att erbjuda 😊
Seriespelet drar snart igång igen (se Ljungby Padelcenter sida)
Vamos :D
https://playtomic.io/tournaments/eb3c6b0c-262b-46f7-8b7e-5439a45efed9?fbclid=IwAR18XB5flH5nBnC-vH7m6dG5ljrg6pduN5P_GZeE5iYclkkQydtNMMoYYTs