22/05/2023
Hallå hallå!
Vi närmar oss den 8 juli och nu har vi en något lös men ändå genomtänkt agenda för dagen.
Fotbollen har alltid varit själen i föreningen så det är klart vi vill avsluta men en sista kamp ute på planen. Johannelunds IP står redo, finare än någonsin! Är du intresserad av att delta i den sista Malmenmatchen någonsin är det bara att höra av sig till mig (Emil Malm) så kommer vi samla in alla gamla profiler och försöka få till en jämn och underhållande sista kamp i enbart Malmens färger. Möjlighet till både dusch och bad i Stångån finns såklart.
Schema för dagen:
15.00 - Uppvisningsmatch
18.00 - Mat
20.00 - Tävlingar, mingel och annat kul in på småtimmarna.
Det viktigaste för oss som planerar inför den sista Malmenfesten är såklart antalet deltagare som kommer förbi för att tacka av föreningen efter alla dessa år. Vi behöver planera med mat, sittplatser och aktiviteter och dessa delar kräver att vi vet hur många vi kan tänkas bli.
Sista svarsdag är därför satt till 11 juni och ska ske här i evenemanget på Facebook. Några eftersläntar har vi såklart möjlighet klämma in men försök gärna meddela i tid för att underlätta all planering. Detta gäller även specialkost, allergier och andra preferenser.
Dela, sprid och gapa högt om vår sista Malmenfest så ses vi den 8 juli! Nu avslutar vi denna resa på ett värdigt sätt tillsammans!
Länge leve Malmen! 🖤