GomeZycling

GomeZycling Cykelinspiration

Snaaaart lite varmare väder…hoppas jag 🙏.
15/04/2026

Snaaaart lite varmare väder…hoppas jag 🙏.

26 juli 2025 i Spanien 🇪🇸 - Idag var dagen vi firade alla tre personer som snart fyller 40 år och en som redan fyllt 55 ...
06/08/2025

26 juli 2025 i Spanien 🇪🇸 - Idag var dagen vi firade alla tre personer som snart fyller 40 år och en som redan fyllt 55 år. 🥳

25 juli 2025 i Spanien 🇪🇸 - Ett besök i Kataloniens huvudstad Barcelona. Alldeles för lite tid och så mycket fint att se...
03/08/2025

25 juli 2025 i Spanien 🇪🇸 - Ett besök i Kataloniens huvudstad Barcelona. Alldeles för lite tid och så mycket fint att se. Ena gänget drog till Camp Nou, däribland jag, medan andra gänget drog ned mot hamnen och Barceloneta (stranden).

Spännande besök på FC Barcelonas museum och kul att se hur det ser ut när man maxar sitt varumärke och grafiska profil.

Stannade även till utanför La Sagrada Família, men vi fick nöja oss med externt besök då rundvandringarna inomhus var fullbokade flera månader framåt. Otroligt mäktigt bygge.

Kom mot slutet av dagen ett kort och intensivt regnoväder som gjorde att vi lyckades se en regnbåge 🌈 genom triumfbågen.

24 juli 2025 i Spanien 🇪🇸 - Idag unnade vi oss sol och bad, men vi startade dagen med att äta riktigt goda churros (elle...
31/07/2025

24 juli 2025 i Spanien 🇪🇸 - Idag unnade vi oss sol och bad, men vi startade dagen med att äta riktigt goda churros (eller porras hette just de vi åt då de är lite större).

Vi tog en trerätters lunch på ett ställe som har en hemlig lunchmeny som bara spanjorerna känner till. Morsan hade lite inside-information och snackade med servitrisen som efter en stund dök upp med en handskriven ”dagens”. Sen blev vi även bjudna på lokalt tillverkad likör. Den var riktigt god.

Dagen avslutades på en mysig kycklingrestaurang som en gång i tiden varit ett stall.

23 juli 2025: Andra dagen i Lloret de Mar. Skönt med vila efter en lång dag med flyg och bussresa till hotellet. Idag va...
30/07/2025

23 juli 2025: Andra dagen i Lloret de Mar. Skönt med vila efter en lång dag med flyg och bussresa till hotellet. Idag var det dags att leta upp min morfar. Vi har försökt att nå honom på telefon senaste dagarna utan svar, så vi var lite oroliga. Det fick bli ett detektivarbete 🕵️‍♂️ som fick mig att känna mig som en del av programmet Spårlöst.

Vi började att ringa på hans porttelefon upp till hans lägenhet. Inget svar. Vi besökte några barer i närområdet som vi har hört att han brukar besöka, men han syntes inte till. Jag kontaktade en vän till min morfar, men han var bortrest och sa att han sett min morfar för någon dag sedan och då var han vid god hälsa. Vi lyckades sen hitta en granne, men han hade inte sett min morfar just idag.

Efter tag beslöt vi oss för att ge upp och försöka senare igen. Vi tog gatan mot centrum. OCH plötsligt. Där gick en gammal man med hatt. MORFARN var funnen 👴🏼

P.S. På bild 3 ser man där vi tog en öl med morfar. Hade du gått in där? 😁

22 juli 2025: Vi tog den obligatoriska ölen på Landvetter som jag alltid ångrar när jag får sitta nödig på flygplanet ✈️...
29/07/2025

22 juli 2025: Vi tog den obligatoriska ölen på Landvetter som jag alltid ångrar när jag får sitta nödig på flygplanet ✈️. Destination Barcelona med syfte att fira 3 blivande 40-åringar och en 55-åring. Så himla kul att hela min och frugans familj kunde hänga med.

I många år har jag sagt att jag inte ska köra Vätternrundan igen. Det är så otroligt långt och jag blir ofta otroligt tr...
15/06/2025

I många år har jag sagt att jag inte ska köra Vätternrundan igen. Det är så otroligt långt och jag blir ofta otroligt trött, och en gnutta besviken då jag vill så mycket. Jag vill kunna lösa att åka med det starka gänget jag ställer mig på startlinjen med hela vägen till mållinjen.

Men hittills har jag inte kunnat lösa det och har aldrig liksom haft kapaciteten att trycka på tillräckligt under den givna tidslängden. Inte heller denna gång.

Men jag är otroligt glad över att jag blev övertalad av min kompis för vilken resa det varit och så många fina pass vi löst tillsammans. Och jag är också oerhört glad att lärt känna det glada och härliga gänget i som utöver en jäkligt fin gemenskap även har varit top-notch i det organisatoriska. Tack för erfarenheten och att jag fick vara med. Ni är bäst och hoppas vi ses snart igen 🙏

Energi-förrådet påfyllt med bästa  produkterna 🪫➡️🔋Bör räcka nån månad i alla fall 😎
28/12/2024

Energi-förrådet påfyllt med bästa produkterna 🪫➡️🔋

Bör räcka nån månad i alla fall 😎

Beställde lite prylar från skönaste gänget 😎. Tack 🙏 .se för keporna 🧢, plus en extra gåva 🎁. Är ju vrålsnygga 🙌
04/12/2024

Beställde lite prylar från skönaste gänget 😎. Tack 🙏 .se för keporna 🧢, plus en extra gåva 🎁. Är ju vrålsnygga 🙌

En av årets finaste dagar 😎☀️
04/09/2024

En av årets finaste dagar 😎☀️

Underbar cykeltur med familjen från Lidköping till  och tillbaka ☀️
14/08/2024

Underbar cykeltur med familjen från Lidköping till och tillbaka ☀️

Adress

Skaragatan
Lidköping
53132

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när GomeZycling postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till GomeZycling:

Dela