Nolby IK

Nolby IK NOLBY IK bildades 1970 av några hockeyintresserade föräldrar och barn. ishockey vintertid, utebandy sommartid och nyttja lekplatsen.

KLUBBENS MÅL:
Att vara en förening för alla med en strävan mot en all-aktivitetsanläggning både sommar och vintertid. Föreningen kommer att driva en anläggning för spontanidrott, dvs det skall finnas tillgång till anläggningen för de som vill utöva ex. Vårt mål är också att locka fler som vill hjälpa till, bidra och utveckla Löta till en levande verksamhet och naturlig samlingspunkt för områdets b

arn och ungdomar, där flera idrotter och fritidsaktiviteter kan samsas och samarbeta året runt. Vi vill skapa en lekpark i ordets rätta bemärkelse! Information om medlemskap. 🙂
Tack för att ni bidrar till vår gemensamma verksamhet och anläggning! Stödmedlem blir ni genom att swischa vald summa till oss på 1236805329. Uppge gärna er e-postadress så att vi kan nå ut med information till våra medlemmar om det som händer i föreningen. Enskild person 200kr
Familj 400 kr

Dags att betala medlemsavgift för 2026.Vill du stödja vår verksamhet får du gärna bli medlem.Familj 400 Enskild person 2...
13/01/2026

Dags att betala medlemsavgift för 2026.
Vill du stödja vår verksamhet får du gärna bli medlem.

Familj 400
Enskild person 200

Swisha till 1236805329

Gäller kalenderår.

13/01/2026

Hej
Bättre sent än aldrig som man brukar säga.
Vi i föreningen vill tacka för 2025 och blickar nu framåt mot 2026.

Under 2025 har föreningen fortsatt med sitt arbete att hålla Löta öppet för allmänheten både sommar och vintertid. Bland annat har några olika projekt startat för att göra platsen mer attraktiv för alla i området. Bland annat har en ny cykelbana börjat anläggas samt att en skejtramp har kommit till området. Vi har även bytt pucknät och sett över rinken.

Tyvärr blev det inget skridskodisco på nyårsdagen men vi hoppas kunna genomför några discon innan isen försvinner. 🙂 Vi vill även fortsätta utveckla, underhålla och ta hand om anläggningen på bästa sätt och hoppas fler vill ansluta sig till oss vara med och hålla driva Löta framåt.

Mvh Styrelsen.

Igår blev ett nytt pucknät uppsatt på Löta :)Nu väntar vi på vintern och minusgrader 😁🏒🥅⛸️
22/10/2025

Igår blev ett nytt pucknät uppsatt på Löta :)
Nu väntar vi på vintern och minusgrader 😁🏒🥅⛸️

21/10/2025

Ikväll kl 19 tänkte vi sätta upp det nya pucknätet. Dock skulle vi behöva lite hjälp. Kan någon/några komma och hjälpa oss ikväll vore det toppen. :) Skriva i kommentarer så vi vet.

Tack Styrelsen :)

Tack alla som hjälpte till på städdagen på Löta idag. Vi fick mycket gjort. :)-Genomgång av skruvar i sargen-Nya plastsk...
04/10/2025

Tack alla som hjälpte till på städdagen på Löta idag. Vi fick mycket gjort. :)

-Genomgång av skruvar i sargen
-Nya plastskivor där det behövdes
-Nedmontering av gammalt pucknät (nytt kommer snart)
- Mark förberedelse för skateboard ramp
-Rensning av växter runt byggnader och rink
-Ny gungställning i lekparken

Nu hoppas ni på en kall vinter så att vi får is tidigt och länge 😁

Mvh Styrelsen

Pallar finns att hämta på löta för den som vill ha 🙂
14/09/2025

Pallar finns att hämta på löta för den som vill ha 🙂

13/02/2025

Ikväll kommer rinken vara uthyrd till nsk 13 mellan 18-19:30

Mvh Styrelsen

05/02/2025

Idag kommer NSK -13 att träna på löta kl 18-19:30

Imorgon torsdag kommer Nolby Jets träna 19-20

Mvh Styrelsen

30/01/2025

Hej

Idag kommer rinken hyras ut mellan 17 och 18:30 till nsk -13
Därefter är det öppet för friåkning 🙂

Mvh Styrelsen

27/01/2025

Dags att betala medlemsavgift för 2025:)

Vi hoppas att du/ni vill fortsätta att stötta föreningen och betala in medlemsavgiften för 2025. Det görs till swish 1236805329 skrive meddelande medlemsavgift och namn. :)

400 kr familj
200 kr enskild

Mvh Styrelsen.

27/01/2025

Då var januari snart till ända och ett nytt kalenderår är igång. Vi tackar alla medlemmar för ett fint 2024 och blickar nu framåt. Under 2024 hat föreningen genomfört en del reparationer av rinken. Bland annat har ena kortsidan höjts samt nytt pucknät inhandlats. :) samt ett härligt nyårsdagsdisco med norrsken.

Vi hoppas att 2025 kommer att bli ett bra år för alla medlemmar i föreningen.

Vi hoppas att du/ni vill fortsätta att stötta föreningen och betala in medlemsavgiften för 2025. Det görs till swish 1236805329 skrive meddelande medlemsavgift och namn. :)

400 kr familj
200 kr enskild

Mvh Styrelsen.

23/01/2025

Tyvärr kommer vi inte ha möjlighet att skotta banan ikväll. 😕 Men imorgon kommer det att skottas så isen blir fin inför helgen. 🙂

Mvh Styrelsen

Adress

Hermelinvägen 22
Kvissleby
86232

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Nolby IK postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Nolby IK:

Dela