Stall Rogstorp

Stall Rogstorp Stall med ridhus, paddock, 23st boxplatser, spolspilta, låst och uppvärmd sadelkammare, grushagar, rasthagar (gräshagar) och sommarbete.

Ett lite bilder från vår äventysbana i söndags.
14/04/2026

Ett lite bilder från vår äventysbana i söndags.

Då vi fått en änglahäst i stallet har vi nu en box ledig. Tveka inte att höra av dig med frågor eller gå in på vår hemsi...
16/03/2026

Då vi fått en änglahäst i stallet har vi nu en box ledig.
Tveka inte att höra av dig med frågor eller gå in på vår hemsida
https://stallrogstorp.se
Och lös om oss

Elvis som är den ljusa, han ägs av huset men är lika mycket i stallet med sin vän.Baggis som är den svarta katten är stallkatt på 100%.

Idag var vi ett glatt gäng som tränade WE för Johanna Nygren. Tack till alla som bidrog till en rolig dag! 🥰Vi satsar på...
07/03/2026

Idag var vi ett glatt gäng som tränade WE för Johanna Nygren. Tack till alla som bidrog till en rolig dag! 🥰
Vi satsar på återkommande träningar!

Då vi är lite mitt I kylan och det känns långt till våren och goa stunder i solen.  Dino har en fundering på att göra en...
01/02/2026

Då vi är lite mitt I kylan och det känns långt till våren och goa stunder i solen.
Dino har en fundering på att göra en liten påskbana men undrar om det skulle vara av intresse?
Lägg gärna en kommentar om ni är sugna på det eller om vi ska ta det längre fram mot sommaren/hösten.

Nu kom det snö ❄️❄️
05/01/2026

Nu kom det snö ❄️❄️

Gott nytt år!! Nu ser vi fram mot 2026 med roliga aktiviteter och ett gott gäng I stallet ✨️🐎
31/12/2025

Gott nytt år!!
Nu ser vi fram mot 2026 med roliga aktiviteter och ett gott gäng I stallet ✨️🐎

Tror ni att det kommer någon snö denna vinter? För att åka pulka efter Tess skulle vi vilja göra. Både häst och pulkaåka...
27/12/2025

Tror ni att det kommer någon snö denna vinter? För att åka pulka efter Tess skulle vi vilja göra. Både häst och pulkaåkare tydet är roligt.

Vi vill önska alla en riktigt God Jul!!
24/12/2025

Vi vill önska alla en riktigt God Jul!!

Lördagsmorgon Lucia bjöds det på julgrötsfrukost. Gott och väldigt trevligt 🎅🤶🧑‍🎄
14/12/2025

Lördagsmorgon Lucia bjöds det på julgrötsfrukost.
Gott och väldigt trevligt
🎅🤶🧑‍🎄

I onsdags kväll gjorde vi ett ryck i ridhuset.  Vi fixade med botten. Resultatet blev kanon.
13/12/2025

I onsdags kväll gjorde vi ett ryck i ridhuset. Vi fixade med botten.
Resultatet blev kanon.

10/12/2025

Adress

Rogstorp 170
Kungälv
44293KAREBY

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Stall Rogstorp postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Stall Rogstorp:

Dela