01/06/2026
Hej på er
Hoppas alla haft en bra helg och njutit av vädret som varit. Nu har ju vädret precis slagit om och det regnar så är det bra dag för träning inomhus 😊💪🏻
Lite information om våra gruppträningar, Pernilla har tagit ett sommar uppehåll med sin yoga. Tess kommer köra sitt måndags pass denna måndag och nästa (8/6) sen tar hon ett sommaruppehåll. Jag (Fredrik) kommer köra på med mina pass i veckodagarna fram till den 10/7 sen tar jag semester (har semester v29-33). Nu på lördag kör jag dock mitt sista lördags pass på ett tag. Lördags passen kommer dock tillbaka efter min semester 😊💪🏻
Här kommer veckans gruppträningar
Måndag
18:00-19:00 Tabata med Tess
Tisdag
09:30-10:15 Seniorträning
10:30-11:15 Seniorträning
Onsdag
17:00-18:00 cykelpass
18:15-19:00 core
Torsdag
09:30-10:15 Seniorträning
10:30-11:15 Seniorträning
18:00-19:00 StrengthCardio
Fredag
09:30-10:15 Seniorträning
10:30-11:15 Seniorträning
Lördag
09:00-10:00 StrengthCardio, vi är ute så länge det inte regnar
Ha en fin vecka 😊💪🏻