Ungdomssektionen Sörmons RK

Ungdomssektionen Sörmons RK Gilla sidan för att lättare hålla er uppdaterade om Ungdomssektionens aktiviteter

Vi hoppas ni är lika nöjda som oss med årets påsk övernattning! Eftermiddagen bestod av äggjakt, god mat, lekar och anna...
15/04/2026

Vi hoppas ni är lika nöjda som oss med årets påsk övernattning! Eftermiddagen bestod av äggjakt, god mat, lekar och annat skoj, sedan övernattning i vår cafeteria🐣🌷🩷🤩
Tusen tack till som varit med och sponsrat ytterligare en aktivitet!🙏🏼

Heej!💓  jag heter Astrid Helgerud och jag är 13 år gammal, fyller 14 i vår. Det här är mitt första år i useks styrelse o...
01/03/2026

Heej!💓 jag heter Astrid Helgerud och jag är 13 år gammal, fyller 14 i vår. Det här är mitt första år i useks styrelse och jag ansvarar för barnkalas i år, tillsammans med Tuva, Stella, Maja, och Tyra.

Jag gillar alla hästar på sörmon, de är alldeles underbara! Men en häst jag har börjat gillar lite extra mycket på senaste är sötaste Cappi🩷
Mig kan ni se i stallet på torsdagar, och varannan lördag då jag har lektion, eller när vi har våra aktiviteter!
Om ni ser mig i stallet och har någon fråga, behöver hjälp med något eller bara vill prata en stund så är det bara att komma fram, hoppas vi ses i stallet!🤗💓

Hejj! Mitt namn är Tea Andersson och jag är 16 år och fyller 17 till hösten!🤗 Detta blir mitt tredje år i usek och även ...
25/02/2026

Hejj! Mitt namn är Tea Andersson och jag är 16 år och fyller 17 till hösten!🤗 Detta blir mitt tredje år i usek och även iår är jag ansvarig för ponnyridningar tillsammans med Felicia, My och Astrid!

Mig ser ni i stallet mest på måndagar och varannan lördag då jag rider, men såklart lite mer ibland! Det är bara att rycka tag i mig om ni undrar över något eller bara vill prata lite💕☺️

Hejj! Jag heter Tuva Risberg och detta är mitt 3e år i useks styrelse. De är även 2a året jag är ansvarig för barnkalas ...
23/02/2026

Hejj! Jag heter Tuva Risberg och detta är mitt 3e år i useks styrelse. De är även 2a året jag är ansvarig för barnkalas tillsammans med Stella, Astrid H, Maja och Tyra💞

Jag är född 2011 och i juli blir jag 15 år gammal och då har jag ridit på sörmon i ca 10 år. Min favorithäst här i stallet är såklart sötaste Räkan aka Carbo🤎 Men tycker även om Cappi och Harpan lite extra. Jag är i stallet mest måndagar och torsdag då jag rider lektion för Anna. Men jag är ofta i stallet utöver de och även när vi har aktiviteter.
Hoppas vi ses🤗💞

Hej hej!Jag heter My Larsson och jag fyller 18 till hösten. Det blir mitt första år i useks styrelse där jag ska ha hand...
21/02/2026

Hej hej!
Jag heter My Larsson och jag fyller 18 till hösten. Det blir mitt första år i useks styrelse där jag ska ha hand om ponnyridningar tillsammans med Felicia, Astrid Ö och Tea💕

Jag tycker om alla hästar på Sörmon, men hästen som ligger närmst hjärtat är nog söta Janni💕

Jag är främst i stallet på Fredagar då jag har lektion, men kan även dyka upp lite när som💕

Har ni nån fundering eller vill prata är det bara att rycka tag i mig!💕

hej hej! Jag heter Felicia Magnusson, jag är 17 år och fyller 18 till sommaren. I år sitter jag som kassör och har även ...
19/02/2026

hej hej! Jag heter Felicia Magnusson, jag är 17 år och fyller 18 till sommaren. I år sitter jag som kassör och har även ansvar för ponnyridningarna.
Jag går i ettan på lillerud inriktning häst. Hästen som ligger mig varmast om hjärtat är Harpan, men jag tycker även om Louis och Dewine mycket! Jag rider på torsdagar för Anna men är även i stallet en del andra dagar. Om ni ser mig i stallet är det bara att komma fram om ni har något på hjärtat, hoppas vi ses!🥰

Hejsan! Jag heter Julia Moström och fyller 19 år i sommar🥰Det här är mitt första år i denna styrelsen, och jag sitter so...
17/02/2026

Hejsan!
Jag heter Julia Moström och fyller 19 år i sommar🥰Det här är mitt första år i denna styrelsen, och jag sitter som sekreterare. Tidigare har jag suttit tre år i en styrelse på en annan klubb, så det är väldigt roligt att kunna ta med sig de erfarenheterna hit🤩Jag har inget särskilt ansvarsområde utan är lite allt-i-allo, och stöttar upp där det behövs!

Mig träffar ni i stallet varje dag då jag har min egna häst Kakan uppstallad här. Jag jobbar även i stallet en dag i veckan och hjälper även till att rida främst Rolex utöver sina lektioner, så jag spenderar en hel del tid i stallet varje dag🤩💕Kom gärna fram och prata om det är något ni funderar på, hoppas att vi ses!

Hej hej!🤗Mitt namn är Nelly André och jag fyller 16 nu i mars. Detta blir mitt 3:e år i useks styrelse och jag sitter kv...
14/02/2026

Hej hej!🤗
Mitt namn är Nelly André och jag fyller 16 nu i mars. Detta blir mitt 3:e år i useks styrelse och jag sitter kvar som Vice ordförande🩷
Tillsammans med Alice ansvarar jag för skåprum, läger, sociala medier osv.

Hästen som ligger mig närmast om hjärtat är sötaste River, men alla hästarna är fantastiska! Har precis börjat komma tillbaka efter att ha varit sjukskriven i några månader så nu kommer jag synas oftare igen, framförallt på måndagar och snart på hopptrimmet igen🥳 såklart även på övriga aktiver med Usek. Funderar ni på något eller bara vill snacka en stund är det bara att komma fram, hoppas vi ses!🩷

Nu är det dags för presentationerna av årets styrelse och här kommer första!✨ Hejsan! Mitt namn är Alice Magnusson och d...
12/02/2026

Nu är det dags för presentationerna av årets styrelse och här kommer första!✨

Hejsan! Mitt namn är Alice Magnusson och detta blir mitt fjärde år i useks styrelse. Även i år sitter jag som ordförande. Jag fyller 18 år nu till sommaren och går andra året på lillerudsgymnasiet, naturbruk inriktning häst.🦄
Ni ser mig främst i stallet på torsdagar när jag rider lektion men kan dyka upp lite när som helst. Jag älskar alla hästar i stallet men jag gillar underbara Starlet och Harpan lite extra❤️
Det är bara att rycka tag i mig om ni funderar över något eller bara vill prata. Hoppas vi ses i stallet 👏🏼

Stort TACK till som tagit alla fina bilder till årets presentationer❤️

Idag har usek haft sitt årsmöte och en ny styrelse valdes in👏🏼 På bilden ser ni styrelsen för 2026💗Årets styrelse består...
08/02/2026

Idag har usek haft sitt årsmöte och en ny styrelse valdes in👏🏼 På bilden ser ni styrelsen för 2026💗
Årets styrelse består av
Alice Magnusson
Nelly André
Felicia Magnusson
Julia Moström
Tea Andersson
Stella Solelind
Tuva Risberg
Astrid Helgerud
Maja Söderlund
My Larsson
Astrid Österberg
Tyra Borg

💙Usek bjuder in till ÅRSMÖTE💙 den 8:de februari i cafeterian kl 14.00. Alla medlemmar är välkomna, hoppas vi ses!🤗🤗
08/01/2026

💙Usek bjuder in till ÅRSMÖTE💙 den 8:de februari i cafeterian kl 14.00. Alla medlemmar är välkomna, hoppas vi ses!🤗🤗

Adress

Katås 107
Karlstad
65591

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Ungdomssektionen Sörmons RK postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Ungdomssektionen Sörmons RK:

Dela