01/03/2026
Heej!💓 jag heter Astrid Helgerud och jag är 13 år gammal, fyller 14 i vår. Det här är mitt första år i useks styrelse och jag ansvarar för barnkalas i år, tillsammans med Tuva, Stella, Maja, och Tyra.
Jag gillar alla hästar på sörmon, de är alldeles underbara! Men en häst jag har börjat gillar lite extra mycket på senaste är sötaste Cappi🩷
Mig kan ni se i stallet på torsdagar, och varannan lördag då jag har lektion, eller när vi har våra aktiviteter!
Om ni ser mig i stallet och har någon fråga, behöver hjälp med något eller bara vill prata en stund så är det bara att komma fram, hoppas vi ses i stallet!🤗💓