15/06/2026
🏉Viking Cup🏉
Karlstad har haft representanter i både u12 och u14 i turneringen. I u10 hade Karlstad att eget lag anmält, vilket är extremt roligt! Alla spelade bra och fick göra försök och några spelade även sina första matcher!
En superrolig turnering! Tack Spartacus för arrangemanget och tack till alla klubbar för fint samarbete!🏉