18/03/2025
Lulebo Cup, lördag 29/3 🏀
F15, Sunderby sporthall
Vi samlas kl 8.40 i Sunderbyn.
Kom ihåg att ha med innegympaskor, vattenflaska och svarta shorts. Tänk på att ha uppsatt hår och kortklippta naglar samt att ta av alla smycken, alternativt tejpa.
Ta med matsäck eller handla i kiosken på plats.
Anmälda spelare: Thea, Anne-Maj, Agnes ÅT, Seline, Maja NV, Freya, My, Maja L, Ines
————————————————————————
Matcher:
9.20, Byn (plan 1)
11.00, Höken 1 (plan 2)
12.40, GBBK (plan 1)
————————————————————————
Vi ser fram emot en rolig basketdag där vi umgås tillsammans medan vi är på cupen 🌟
Gilla gärna inlägget så vi vet att ni läst. (Gäller er som har barn som ska spela)
Vid frågor, kontakta Suvi.