30/05/2026
Vilken härlig helg det var! 💃🕺
Vi blir fortfarande glada när vi tittar tillbaka på alla skratt, nya bekantskaper och härliga danser från kursen.
Nu ser vi fram emot att få göra om det igen! I augusti är vi tillbaka på samma plats för en heldagskurs med efterföljande socialdans fylld med dansglädje, utveckling och gemenskap.
Kanske känner du igen dig själv i videon? 😊
Vi hoppas att vi ses i augusti!
https://www.facebook.com/events/storgatan-3-se-411-24-g%C3%B6teborg-sverige/the-fox-path-movement-nature-and-balance/784034814431482/