02/01/2021
Hej, god fortsättning på det nya året önskas till er alla. Som det ser ut nu så säger ju restriktionerna att vi inte får använda tältet och träna tillsammans så vi får avvakta en stund till innan säsongen drar igång. Ni får helt enkelt göra som mig och ta på er löparskorna så länge grabbar. Återkommer i alla våra kanaler med besked om datum när vi kan återuppta träningen igen. Mvh / Stefan