05/01/2019
Hej alla föräldrar i denna grupp👋🏽
Vi är några stycken som tyckte att det var dags för en reunion för oss föräldrar👈🏼
Vi hade ju så himla trevligt i hockeyhallen och på våra partaj anser vi. Vi hoppas ni håller med oss om det🙏🏽
Vi har därför bokat ett datum, 3 maj för en kryssning med Birka paradise👌🏽
Vi hoppas på att så många som möjligt vill boka på och hänga med på detta spektakel !
Alla som borde åka med på detta partaj men som inte är med i denna gamla facebookgrupp behöver vi er hjälp med att bjuda in.
Det är ju många som har varit delaktiga runt laget både början och senare så tveka inte att bjuda med dom!!!
Jag bifogar mitt bokningsnr så ni kan boka på er så vi får sitta tillsammans! Jag tror att det bara är att uppge mitt boknr🤗
Jag vet att det finns nya familjekonstellationer och det är självklart att alla är välkomna😀
Med vänlig hälsning
Waltin/Lönnqvist/Gylfe