Tassbalans

Tassbalans Jag vill hjälpa dej och din hund att hitta lycka och balans i vardagen!

När vi går promenad på nytt ställe får Yra alltid ha sele och expanderkoppel som är fäst i mitt midjebälte. För att vara...
09/04/2026

När vi går promenad på nytt ställe får Yra alltid ha sele och expanderkoppel som är fäst i mitt midjebälte. För att vara snäll mot oss båda!

Kommer det att lösa "problemet" att hon drar igång kopplet? Nope. Kommer det sabba ett fint koppelgående för framtiden? Also Nope!

Jag vet att det är svårt för henne att "hålla sej på mattan" bland allt nytt och spännande, det är dessutom en kall morgon så mina händer och leder är helt värdelösa.

En kamp om fint koppelgående är bara som gjort för misstag, som slutar i en frustrerad hund som är i en aldeles för svår situation och en människa som bölar av smärta i sina händer.

Vartefter promenaden sker, hon får utlopp för sin nyfikenhet och jag fått möjligheten att festbelöna varenda incheckning hon gör åt mitt håll - så kommer även det slaka kopplet! 😍 om så bara i två meter!

Hon inser alltså att det är mer värt att hålla koll på mej där i andra änden kopplet än vad det är att kika på allt annat.

Det handlar om att göra det Lätt att göra Rätt. För att kunna boxa ihop Måste vi först släppa ut!
Välj när och var du tränar på att gå fint i koppel, och se till att ge hunden rätt förutsättningar att lyckas. Alltid!

Jag har inte glömt bort er här! Men mycket tid och energi läggs på  just nu🙏 Häng gärna med på våran resa där 😍 Jag tar ...
17/03/2026

Jag har inte glömt bort er här!
Men mycket tid och energi läggs på just nu🙏

Häng gärna med på våran resa där 😍
Jag tar fortfarande emot enstaka kloklippningar här hemma, kommer ha lite helgkurser framöver och finns alltid här bara ett meddelande bort om ni funderar på något!✍️

07/03/2026

Idag mellan 10 och 15 har vi nyinvigning i jag och . Kom förbi och testa vår upplevelsebana, fika och va med och tävla om gratis halltider 🥳🥳.
Hela dagen är det dessutom 20% rea på alla kurser med minst 2 tillfällen för att fira.

Hoppas vi ses idag!!

För 11 år sedan föddes det en hög golden/springer valpar i ett kök i Värmland. Efter några veckor bara råkade jag vara p...
01/03/2026

För 11 år sedan föddes det en hög golden/springer valpar i ett kök i Värmland. Efter några veckor bara råkade jag vara på rätt plats, vid rätt tid och vips så startade en helt ny era av mitt liv.
Jag hade aldrig ens kunnat drömma om vart vi skulle stå idag, när vi satt där på golvet.

Hon har lärt mej så mycket, sida vid sida genom alla våra galna äventyr. Och idag, på självaste 11 års dagen så låste vi upp dörren till våran och helt egna hundhall! Hur galet är inte det?! 😱

Utan dej hade jag aldrig tagit mej hit.
Tack för att du är min högra hand och allra bästa vän, allas vår klippa oavsett vilken storm och Yras största förebild❤️

Grattis på födelsedagen älskade Freipilur❤️

Med snöflingor i sin lejonman och äventyr i tassarna studsar han fram i solen. Lite kränkt av att matte har klätt på hon...
26/02/2026

Med snöflingor i sin lejonman och äventyr i tassarna studsar han fram i solen. Lite kränkt av att matte har klätt på honom en larvig jacka - inga polarhundar behöver jackor!

Men hon vet att den lilla herrn är född i lite fel kropp, där tassarna fryser och åldern krupit sej på.
Men själen, den är det inga fel på. Den är redo för vilket äventyr som än kommer i hans väg - oavsett slag!

Tyst, nästan så ingen hör, svär hon så hennes lilla tunga blir alldeles svart. Satanshelvetesskitbananer.Hon vet mycket ...
22/02/2026

Tyst, nästan så ingen hör, svär hon så hennes lilla tunga blir alldeles svart. Satanshelvetesskitbananer.
Hon vet mycket väl vad det tjocka täcket betyder - att det är istids-kallt utanför ytterdörren.
Redan inne i sängen, under täcket, vet hon att det är så kallt att man måste kisa för att inte ögongloberna ska frysa.

Satansjävlafanskap.

Men väl utanför dörren vrider hon sina stora öron och kisar av en helt annan anledning - och hon kan knappt tro det är sant!
Solen skiner!
Och den lilla mexicanaren blir stilla ett par sekunder mellan vibrationerna.

Kanske finns det hopp ändå, om en ny vår ☀️

18/02/2026

⭐️BÄSTA STARTEN⭐️

önskar du en kurs som hjälper dej bygga det perfekta fokuset, oavsett om du är sugen på tävling eller vill vara i en egen bubbla bara du och din hund?
Där allt bygger på samarbete, träningsglädje och att hitta den totala lyckan tillsammans ?

Då har du hittat rätt! Våran Ingrid är dessutom diplomerad instruktör i just konceptet Bästa Starten!⭐️

Klicka in på hemsidan så finns den där, just för dej!

https://www.harmoniskatassar.se/produkt/basta-starten/

GRATTIS 🥳Oavsett vad du och din valp ska göra i framtiden så är det alltid en bra början att gå valpkurs🐶Där lär vi oss ...
15/02/2026

GRATTIS 🥳

Oavsett vad du och din valp ska göra i framtiden så är det alltid en bra början att gå valpkurs🐶
Där lär vi oss massor med nyttiga verktyg för både vardag och fest!

Hos oss i Avesta kan du gå kurs med din valp och vara trygg i att vi enbart jobbar med sjyssta metoder!

Skynda och nyp din plats på kursen som startar i Mars
Eftersom kursen hålls i våran fina inomhus hundhall, så är vi dessutom helt oberoende av vädret!

https://www.harmoniskatassar.se/produkt/valpkurs/

Invigning🥳Lördag 7 mars kl 10-15 har vi invigning och öppet hus hos oss på Avesta hundsporthall, Koppardalsvägen 56. Pas...
14/02/2026

Invigning🥳

Lördag 7 mars kl 10-15 har vi invigning och öppet hus hos oss på Avesta hundsporthall, Koppardalsvägen 56.

Passa på att komma och titta på hallen, träffa oss, tävla om fina priser, gå en bana med din hund och mingla!

Fantastiska .se är på plats med kameran, redo att föreviga din hund på bild.

Vill du sälja hundsaker på loppisen? Släng iväg ett DM för mer info!


Ta båten ut till en fantastisk Ö tillsammans med likasinnade och våra underbara hundar?Där vi kan gå härliga turer i vår...
03/02/2026

Ta båten ut till en fantastisk Ö tillsammans med likasinnade och våra underbara hundar?
Där vi kan gå härliga turer i vårsolen, ha djupa samtal kring middagsbordet och släppa vardagsstressen för en stund.

Låter inte det som ett perfekt sätt att släppa in våren? Och framförallt ha något att se fram emot nu när det är snöigt och kallt!

Är du lika trött på vintern som jag? Släng iväg ett DM så hjälper jag dej vidare till anmälan!🥳

Adress

Grycksbo

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Tassbalans postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Tassbalans:

Dela