11/02/2022
Nästa vecka (14-20/2) är det sportlov och träningsuppehåll för alla våra gymnastikgrupper.
Utegympan vid Askimsbadet kör dock på som vanligt - välkommen att träna måndag och onsdag kl. 10-11.
Ha ett fint sportlov! ⛷