03/11/2023
Välskrivet av fina Tomas Horvatic som förklarar för alla er som tror att padel genom ”padeldöden” är ett avslutat kapitel!
Nu bygger vi sporten starkare än någonsin från föreningssidan!
https://padelfeber.se/bloggar/tomas-horvatic/2023/jag-ar-sa-fruktansvart-less-pa-medias-bild-av-padel/?fbclid=IwAR0MJ0bDioM59HwWtp_tItqt5LEr5GxRXaw8Ll2XGu9_MeN-3ihfvB2-QtE_aem_AY_lMBQsz7MT7qRB70dB-z6KusozM9xtwW_alVB65weLhAvF4BiTtVcdb7rNHmvIZgw
Hur mår svensk padel just nu? Ja, det är en fråga som på något sätt alltid är på tapeten. I alla fall om vi skall se till svensk media. Och nu kan man till o...