22/12/2024
Tiden går fort och snart är ytterligare ett år till ända. Ett år med många fina stunder tillsammans med er alla som besökt vår fina anläggning på Ersbo! Stunder som skapat minnen för livet!
Den 19 januari 2025 är sista dagen som Premium Padel håller öppet.
Vi är tacksamma för att ni velat varit med oss under denna tid!
Vi vill tacka alla våra sponsorer och banpartners som samarbetat med oss på olika sätt.
Tack till Bilbolaget med Tina i spetsen, som varit ett stort stöd som huvudpartner sedan allra första början.
Tack till Malte, Axel och alla Er andra som under åren hjälpt oss med det dagliga i hallen och som hoppat in inför större turneringar och event. Era insatser har varit ovärderliga!
Tack till Er som varit ansvariga och sett till så att framtidens padelspelare fått en härlig start i vår Juniorverksamhet - Eric, Lukas, Samuel, Filip, m.fl.
Tack till Ewa Märta som ordnat så fint varje fredag för våra kära seniorer. Vilket underbart gäng ni varit!
Tack till Helen och Lasse som sett till så hallen varit välfungerande och skinande ren!
Tack till bästa systrarna Agneta och Annika för det enorma engagemang ni haft och allt ni bidragit med genom era Queens och tillställningar! Ni är inte bara hyfsade på padel, ni är faktiskt jävligt roliga att hänga med också!
Även tack till Annika och Fujitsu som ihop med Susanne och Gomorron Reklambyrå anordnat "En jävla skitturnerning" med oss, med fokus på psykisk ohälsa. Något som legat oss varmt om hjärtat!
Det har varit imponerande att se engagemanget och den uppslutning som varit kring denna välgörenhetsturnering bland Gävles företag och padelspelare!
Tack till Victor som rott skutan en stor del av detta år och till Joel som erbjudit träningar hos oss.
Tack till Agustin som tog sig ända från Spanien för att lära gävleborna att spela padel!
Tack till Fabian och Johan som sista tiden sett till så det varit ordning och reda i hallen och som välkomnat alla spelare med värme och härlig energi!
Så många som varit med på denna resa sedan dörrarna öppnades i maj 2022 och listan kan göras ännu längre. Mattias, Henrik, Mats!
Vi önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År!
På återseende ❤️
Fredrik och Stina