05/09/2025
Tack alla för en underbar helg i Ed! Vilken trevlig avslutning på Monsterrace-säsongen det blev! Fantastiskt rolig racing och himla go stämning både på och av banan - ett extra tack till Oden MonsterRace Team för härlig kamratskap och för hjälpande händer när vi körde sönder planetväxeln höger fram i lördagens semifinal. Tyvärr hann vi trots det inte få ihop det till matchen om tredjepriset, så det fick bli walk over och en fjärdeplats på lördagen.
Men till på söndag var vi tillbaka och då var det om möjligt ännu tajtare race! Efter en tuff semifinal mot lördagens vinnare Hurricane Racing, så tog vi oss till sist till final! Men den där attans Yellow cab - monsterrace team gjorde en kanonrepa och satte helgens snabbaste tid i finalen, och då fanns det inte mycket att sätta emot. Stort grattis dem och till alla ni andra som tog er till pallen!
Vi ses nästa år!! 💪😎👍