29/11/2016
Vilken fantastisk dag att få smälla in en seger med min egenägda och egentränade kärlekshäst, You Can Dance.
Hon har haft lite för mycket svackor den senaste tiden men efter att ha börjat få till humöret och helt enkelt blivit gladare med tiden så blev det två raka andraplatser innan hon kände sig redo att ta en ny seger, och som hon gjorde det!
Skor runt om och 1.13.5 så seglade hon iväg och vann med nästan 3 längder.
Jag är så glad att det spritter i kroppen och det här är ett fint kvitto på allt slit och en fingervisning i att man aldrig får ge upp på de individer som kommer i svackor.
När allt kommer omkring så kan vi ju alla, både hästar som människor, bara göra bra ifrån oss när vi mår bra och känner glädje inför livet och vardagen!
Till er alla, välkommen in på kaffe och bullar i stallet i veckan, jag blir glad så fort det kommer främmande!
Även om jag kanske inte kan lova att det finns bullar kvar, sonen min är rätt förtjust i att smörja kråset!
Allt väl så länge!
/Claes